sreda, 29. oktober 2014

Domača granola

Ne vem zakaj že prej nisem poskusila pripraviti domače granole, ker je to najbrž (zraven palačink) najboljši zajtrk kadarkoli. ;) Obrok je pripravljen hitro in enostavno ter je zelo okusen in hranljiv. 


Potrebujemo (količino posamezne sestavini prilagodite lastnemu okusu):

ovsene kosmiče
pirine kosmiče
mandlje
bučna semena
sončnična semena
lanena semena
sezam
kokosovo olje
med
suhe brusnice
rozine

Postopek:

Najprej sem mandlje z nožem nasesekljala na manjše koščke in jih dala v pekač. Dodala sem ovsene kosmiče, pirine kosmiče in vsa semena ter sezam. Na to sem dala dve žlici kokosovega olja (odvisno od količine kosmičev) in žlico medu ter premešala. Brez skrbi, to se bo v pečici raztopilo. Pekla sem 20 minut na 180 stopinjah in občasno premešala. Potem sem samo še dodala brusnice in rozine in granolo dodala toplemu riževemu mleku (kar je pač pri roki).

Dober tek!

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar