torek, 28. oktober 2014

Luščenje koruze

Končno je po nekaj oblačnih in zamorjenih dneh posijal sonček, ki sem ga nujno potrebovala za novo energijo in zagon. Z Zaro sva se takoj odpravili na sprehod in se nadihali svežega zraka ter slučajno naleteli na material za popoldansko igro z obema otrokoma.





Takšen odziv na preprosto luščenje koruze nisem niti najmanj pričakovala. Zaposlilo ju je za uro in pol, kar se redko zgodi pri katerikoli aktivnosti. Pozitivno presenečena in zadovoljna.


Pri luščenju koruze sem uporabila dve stari plastični posodi. V eno sem dala koruzo, v drugo pa smo luščili. Luščila sta oba, tudi Zara je ponavljala gibe in moram reči, da ji je šlo zelo dobro od rok. Nekaj zrn je oluščila čisto sama in ponovno se je pokazalo, da je fina motorika njena močna točka. Popolnoma sama je pričela s prelaganjem koruznih zrn iz ene posodice v drugo in potem spet nazaj v prvo posodico. Medtem je Aljaž pridno luščil in sam oluščil en storž koruze, kar je trajalo nekje eno uro, saj je vmes pomagal Zari pri prelaganju. Ravno zaradi tega, ker je luščenje šlo zelo počasi, sem bila prepričana, da bo hitro obupal, ampak on tega sploh ni opazil in se niti ni pritoževal. Vmes je pogruntal, da koruzni storž lahko uporabi kot frulico in mikrofon, tako da smo uživali še v pevsko-plesni predstavi. Tudi jaz sem pomagala pri luščenju koruze, tako da nam je na koncu ostalo kar nekaj koruznih zrn in naredili smo ropotuljico. Iz preostalih zrn, pa bomo še kaj ustvarili. Na določeni točki je Zara začela z dajanjem koruznih zrn v usta, kar je za dojenčke značilno in normalno početje in takrat smo jo preusmerili v igro z ropotuljico. Če je dojenček zraven pri takšni aktivnosti, morate biti starši ves čas zraven in zelo pozorni, ker je nevarno, da bi se jim zrna zaletela v grlu, medtem ko bi jih želeli pojesti. Jaz sem bila ves čas zraven in sem ji gledala pod prste, tako da nevarnosti ni bilo. Aktivnost se je izkazala kot koristna za oba otroka, čeprav sploh ni bila mišljena kot taka in je njuno domišljijo spodbudila bolj od pričakovanega. Vsekakor priporočam! ;)

Z ljubeznijo, Mama.

 
Ropotuljica je bila improvizirana v steklenički za vodo, ker ni bilo praznih plastenk ali jogurtovih lončkov pri roki.
Pridne male rokice.
Proti koncu sem dodala še prazno škatlico v katero smo odlagali ostanke in Zara tudi koruzna zrna.:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar