petek, 14. november 2014

Razvrščanje dinozavrov

Deževen popoldan smo izkoristili za učenje o dinozavrih. Aljažu so izredno zanimivi, zato sem se odločila, da pripravim slike dinozavrov s pomočjo katerih bova prebirala njihova imena, opazovala njihove lastnosti in jih razvrščala, kajti ima nekaj plastičnih dinozavrov s katerimi se rad igra.


Na strani Montessori Print Shop sem našla slike in opise dinozavrov, jih sprintala in izrezala. Opise sem shranila za obdobje, ko bo malo večji in ga bodo takšni podatki zanimali. Slike sem razvrstuila na pladenj in ker ji je veliko ter so si nekateri dinozavri med seboj zelo podobni, sem tiste zlagala enega na drugega. Potem sva razvrščala. Aljaž je takoj, še preden sem mu povedala kaj bova počela, pričel z iskanjem parov in jih razvrstil po podobnosti. Šlo mu je zelo dobro in aktivnost mu je bila zanimiva. Najino edino razočaranje je bilo, da na slikah ni bilo letečega dinzavra, ki ga ima najraje.



Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar