sobota, 20. december 2014

Prirejanje števila okraskov na jelko

Zabavna praznična aktivnost, s pomočjo katere vaš otrok vadi štetje in spoznava številke.


Iz barvnega papirja sem izrezala pet zelenih jelk (za štetje do 5) in pet rumenih zvezdic. Zvezdice sem prilepila na vrh jelk in vanje napisala števila od 1 do 5. Zraven sem pripravila barvne cofke s katerimi je Aljaž okrasil jelke. Na vsako jelko je dal toliko "okraskov" kot je pisalo v zvezdi.


Za tiste, ki bi raje sprintali brezplačno predlogo, lahko to storite TUKAJ. Sprintajte, razrežite in vpišite številke. Pri tej aktivnosti sem sprintala deset jelk in vpisala številke od 1 do 10. Aljažu sem pri štetju do deset morala še pomagati, ampak mu je bilo zelo zanimivo in z veseljem je zlagal cofke na novoletno jelko oz. na božično drevo ali smrečico, kot ji rečemo pri nas doma.

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar