sreda, 18. februar 2015

Senzorična posoda: Embalaža

Današnja senzorična posoda je bila prava uspešnica (riž je zelo priljubljen material za presipavanje, prav tako zrna koruze). Vesela sem, da sta oba otroka na takšni razvojni stopnji, da lahko za njiju pripravim enako aktivnost ter da v njej oba z veseljem sodelujeta. Preko takšne igre pa se seveda tudi učita in spoznavata svet.


Pripravila sem posodo, v katero sem kot podlago nasipala riž (shranjujem ga v plastični vrečki za gospodinjstvo in ga uporabim večkrat, ker ima dolgi rok uporabe), dodala sem lesene kuhalnice in zajemalko, lijak in različno embalažo od zdravil, šumečih tablet, fiziološke raztopine ipd. Idejo sem dobila ob pospravljanju omarice z zdravili in takoj pomislila na to, kako zabavno bi bilo, da bi otroka poskušala odpirati in zapirati to embalažo, ki ima različne pokrove na navoj in potisk. To ni enostavno opravilo za malčke, a se bodo z veseljem trudili in urili majhne ročice. Lijak in presipavanje riža na 101 način pa bosta zanimiva tudi za starejše otroke. Res univerzalno zabavna senzorična posoda. ;)


Na tla sem položila odejo, zato, da sem jo lahko potem samo zvila skupaj in pospravila. Tako boste imeli manj čiščenja, hkrati pa otroci razumejo, da je to igralna površina na kateri se lahko igrajo in nekakšna meja, do kod lahko grejo.














Igra je trajala zelo dolgo in preizkusila sta res vse možne načine uporabe pripomočkov. Tudi Zari se je uspelo naučiti zapreti nekaj pokrovčkov, pri odpiranju pa smo ji morali pomagati.

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar