četrtek, 12. marec 2015

Ku-ku vrečka kot lego vrečka zaposljivka

Na mojo željo je Enida unique zašila tudi Ku-ku vrečko, ki je posebna zato, ker ima všito PVC okence, ki nam omogoča, da vidimo kaj je v vrečki. Takšno vrečko lahko uporabljamo za praktično karkoli, tudi za vrečke zaposljivke in druge igre ter igrače. Mi smo jo tokrat uporabili kot lego vrečko zaposljivko, torej vsebuje aktivnost z lego kockami, ki jih otroci obožujejo. Lepo se ujema z našo Map'co to go in je ravno tako primerna za na potovanja, obiske, v avtomobilu in drugje.


Poiskala in sprintala sem predlogo s slikami kreacij iz lego kock, ki sem jo našla TUKAJ. Izbrala sem takšne, ki so primerne za Aljaževo starost in pazila na to, da za prvič niso bile pretežke, ker bi ga lahko to odvrnilo od aktivnosti. Veliko raje ima aktivnosti, kjer ni točno določenih navodil in lego kocke zlaga po lastni domišljiji. Fotografijam sem v vrečko dodala takšne lego kocke, kot so bile na fotografijah oz. karseda podobne in pazila, da jih je točno toliko, kot jih potrebuje. Tokrat sem s to lego vrečko zaposljivko zadela v polno, ker je z veseljem sestavil vse pripravljene kreacije in jih ponosno zložil v dnevno sobo na razstavo. Takšne kreacije lahko sestavite tudi sami, jih fotografirate in fotografije sprintate ter spodbudite otroka k temu, da sestavijo enako kreacijo, kot jo vidijo na fotografiji.









 

Po uporabi jo lahko tudi obesite na obešalo in otrok jo ima vedno na razpolago. Odkar obešam vrečke zaposljivke na obešala in so otrokoma na vidnem mestu, se večkrat kar sama zaposlita in ne iščeta drugih idej za igro. Takšen način se je izkazal za zelo pozitivnega in ga absolutno priporočam vsem, ki želite spodbuditi otrokovo samostojno igro.

Ku-ku vrečko najdete TUKAJ
TUKAJ pa najdete še eno idejo za vrečko zaposljivko z lego kockami.

Z ljubeznijo, Mama.


Ni komentarjev:

Objavite komentar