ponedeljek, 6. julij 2015

Igra z zemljevidi in globusom


Za hišo imamo del dvorišča, ki je vsako popoldan v senci in kjer ves čas prijetno pihlja. Tokrat sem želela izkoristiti ta del za sproščeno igro v tej vročini. Otrokoma sem pripravila prazne liste papirja in flomastre, hkrati pa sem jima ponudila oziroma pokazala še atlas in globus. Preko igre in pogovora sem jima želela pokazati kako velik je svet, kje je Slovenija, kje je naš dom, kaj vse lahko "preberemo" iz zemljevida in globusa ipd. Že nekaj časa mi je Aljaž postavljal zanimiva zemljepisna vprašanja in tako sem mu najlažje odgovorila in zadovoljila njegovo radovednost (glede na to, da sem po poklicu geografinja in da moja služba ni v povezavi z geografijo, je bil to tudi trenutek, ko sem lahko spet uporabila nekaj znanja geografije in si "dala duška").



Atlas Sveta, ki smo ga uporabili, je že starejšega letnika, zato smo ga brez slabe vesti tudi malo počečkali s flomastri. Označili smo:
- Slovenijo (na zemljevidu Sveta in na zemljevidu Evrope),
- domači kraj, 
- pot do Ljubljane,
- pot do morja (do krajev, kjer smo že bili).
 

 


 Pogovarjali smo se o:
- morju,
- oceanu,
- kopnem,
- celini,
- otoku,
- polotoku,
- sosednjih državah,
- gorovju,
- ravninah,
- dolinah,
- rekah ipd.

Vse smo tudi pokazali na različnih zemljevidih in na globusu. Ravno zaradi tega sta otroka (Aljaž) lažje razumela in si lažje predstavljala.






Bilo je zabavno, četudi sta si, najbrž, najbolj zapomnila čečkanje s flomastri. ;)

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar