sreda, 15. julij 2015

Morje, školjke in plastelin (moj najljubši recept!)

Ker se že dolgo nismo igrali z domačim plastelinom, sem se odločila, da naredim takšnega s poletno tematiko. Naredila sem ga po istem receptu, kot sem delala dišeči plastelin, ampak nisem dodala eteričnih olj, temveč barvo in bleščice. To je definitivno moj najljubši recept za plastelin, ker, kljub hitri in enostavni pripravi, zdrži nekaj mesecev ter se iz njega odlično oblikuje.

Za osnovni recept potrebujete:

1 skodelica (cup) moke
1/4 skodelice soli
1 skodelica vode
1žlica rastlinskega olja
3 žličke kisa


Postopek:

Vse sestavine dajte v lonec in jih kuhajte na srednjem ognju, dokler se ne sprimejo v kepo podobno plastelinu. Ko se to zgodi, ugasnite ogenj in odstavite lonec. Počakajte kakšno minuto, da se plastelin rahlo ohladi in ga pregnetite z roko. Ko je plastelin kompakten je končan in ga lahko razdelite na poljubno število delov, ki jih obarvate in jim dodate kakšen dodatek. Tokrat sem plastelin obarvala v modro barvo s tempera barvico (ne vem zakaj sem se zadnjič mučila z jedilnimi barvami, tempera barvica je naredila lepši odtenek modre barve in ni puščala sledi, hkrati pa je nekako vedno pri roki), dodala pa sem še srebrne bleščice.



Zraven plastelina sem ponudila še školjke in steklene kamenčke ter otroka povabila k ustvarjanju. Če ste trenutno na morju, izkoristite čas za nabiranje školjk in različnega kamenja na plaži, oboje pride doma, pri igri, zelo prav. Otroka sta vtikala školjke in steklene kamenčke v plastelin in tako naredila morje, potem sta gnetla, valjala, trgala, svaljkala in oblikovala majhne ribice iz plastelina.







Če se boste v prihodnjih dneh skrivali pred vročino, si lahko tako popestrite čas in si pričarate morje kar doma, v otroški sobi.

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar