nedelja, 24. avgust 2014

Mama svetuje mami: Kruhomat

Kako vsakodnevno uživati domači kruh poljubne vrste za katerega rabiš samo kakšno minuto priprave?

Ko sem se soočala z Aljaževo alergijo na pšenico, sem bila prisiljena začeti pečt kruh doma. Preizkusila sem veliko receptov, nekateri so uspeli, nekateri pač ne. Dokler se ni rodila Zara sem imela več časa in sem se lahko lažje posvetila zamudnemu gnetenju, vzhajanju in pečenju. Potem pa sem si omislila kruhomat in življenje je takoj postalo bolj enostavno. Zdaj pečem samo še pirin kruh, saj smo ugotovili, da pšenica nikomur od nas ne odgovarja in kruh kupimo zelo redko. Včasih se odločim za peko v pečici (najpogosteje takrat pripravim kruh brez gnetenja), ampak drugače pa sem čisto zadovoljna s kruhom iz kruhomata.
 
Kako ga pripravim?

Ker ne pojemo veliko kruha - samo kak kos pri zajtrku, ga naredim iz pol kg moke. Takšno količino imam potem slab teden.

V kruhomat vlijem 300 ml vode, dodam dve žlici masla ali olivnega olja, pol kg pirine moke, vrečko suhega kvasa, žlico rjavega sladkorja in majhno žličko soli. Včasih dodam še semena (bučna, sončnična, lanena, sezamova...). najraje uporabljam izdelke Alnatura iz Dm-a (moka, kvas, semena...).

Vklopim in čez približno 3 ure in pol imam svež kruh. Potem ga razrežem in dam v zamrzovalnik ter ga sproti odtajam, da je vedno "svež". Čez noč ga dam ven in zjutraj pojem. :)
Tako enostavno in zdravo!
Dober tek!

Z ljubeznijo, Mama.

2 komentarja:

  1. Odgovori
    1. Thank you. It's from the bread machine and it's the easiest and the healthiest way for me as a mom to eat healthy and homemade breakfast. ;)

      Izbriši