sreda, 8. oktober 2014

Bananine palačinke

Palačinke so ena izmed mojih najljubših jedi oziroma sladic, zato ni čudno, da je to prva stvar, ki sem jo poskusila pripraviti tako, da ustreza moji dieti. Izbrala sem bananine palačinke, ker so v tem primeru banane izbrane kot jajčni nadomestek. Z rezultatom sem bila zadovoljna, so majhne in simpatične za otroške oči, priprava pa je hitra in enostavna.

Sestavine: 
150 g riževe moke,
120 g univerzalne brezglutenske moke,
2 čajni žlički pecilnega praška iz vinskega kamna,
1/2 čajne žličke soli,
1 1/2 skodelice riževega mleka,
2 čajni žlički vanilijevega ekstrakta (lahko tudi vanilije v prahu),
2 banani,
1 žlica olivnega olja.

Priprava:
Posebej zmešamo suhe (riževa moka, brezglutenska moka, pecilni prašek, sol) in mokre (riževo mleko, vanili ekstrakt, olivno olje) sestavine. Banane narežemo ali potlačimo z vilicami in dodamo mokrim sestavinam ter zmiksamo v gladko maso (jaz sem uporabila sesekljalnik). Združimo suhe in mokre sestavine in pričnemo s peko. Pečemo na srednjem ognju, dokler niso zlato rjave na obeh straneh. Masi za palačinke nisem dodala nobenega sladkorja ali sladila, ker jih serviram s čokoladnim prelivom, marmelado, javorjevim ali agavinim sirupom, medom ipd. in mi je dovolj sladko. Po želji lahko dodate še kakšno žličko poljubnega sladkorja ali sladila.

 

Z ljubeznijo, Mama. 

5 komentarjev:

  1. Nina, tele pa res izgledajo slastno! Zelo lepo, da si se lotila receptov brez glutena, mleka in še jajc (ojej, kar bliska se mi od vseh brez-). Če si takole omejen pri sestavinah, je takšnale serija receptov zlata vredna! Še tako naprej :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Z vsemi temi brez-i ti res ne ostane drugega kot uporabit čimbolj preproste recepte za preproste jedi. ;)

      Izbriši
  2. O, krasno! Hvala za tale recept! Se mi tako cedijo sline, da ga verjetno preizkusim že jutri. Sva tudi midva z najmlajšim na taki dieti (no, še malo bolj strogi :)) že od začetka maja. Najprej je kar šok, zdaj smo se pa že kar natrenirali. Poročam kako bodo palačinke uspele. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem jih preizkusila takoj naslednji dan. ;) Preverjeno, odlične! Hvala za recept.

      Izbriši
    2. Me veseli, da so vama bile všeč. ;) Na kakšni dieti pa sta vidva? Se stanje z alergijami že kaj izboljšuje po tej strogi dieti? Meni je od vsega najtežje, ko gremo na kakšen obisk ali praznovanje, kjer seveda nimajo prilagojenih jedi. Imam vedno nekaj s sabo, ampak otroku je tako težko dopovedati, da nečesa ne sme...

      Izbriši