četrtek, 16. oktober 2014

Jesenska marmelada

Vsako leto se taki čas lotim priprave jesensko obarvane marmelade. Lani sem skuhala praznično jabolčno marmelado, ki sem jo potem za božič podarila družinskim članom. Letos pa sem se odločila, da preizkusim prijateljičin recept za marmelado iz muškatne buče in jabolk, ki sem ga rahlo priredila, a rdeča nit ostaja ista.



Potrebujemo:

polovica muškatne buče (ok. 4 kg)
2 kg jabolk
2 jušni žlici cimeta
3 vanili sladkorji (lahko aromo vanilije, prah...)
sladkor po želji; jaz sem dodala približno 10 jušnih žlic
1 paket naribane lupinice pomaranče Alnatura
par kapljic ruma

Postopek:

Bučo in jabolke olupimo, narežemo in sesekljamo v sesekljalniku. Dodamo ostale sestavine in v pekaču ali loncu damo v pečico, predhodno ogreto na 200 stopinj. Pečemo 1- 2 uri in shranimo v kozarce za vlaganje, ki smo jih pred tem umili. Dobro zapremo in jih zavijemo v toplo odejo, da se marmelada počasi ohladi.

Preprosto in okusno. Po želji dodamo rum, ingver, kardamom in ostale začimbe, ki jih jeseni radi uporabljamo. <3

Marmelado lahko uporabljamo kot namaz za na kruh ali v različnih pecivih, kot nadev za palačinke, v mlečnih kašah, jogurtih, v polenti ipd.

Dober tek!

Z ljubeznijo, Mama.

1 komentar:

  1. Uau, zanimivo! Še nikoli nisem slišala za marmelado z bučo! Mora imet zanimiv in fajn okus.. Buče so pa res vsestranske, zadnje čase slišim za polno sladic iz njih...Super!! :)

    OdgovoriIzbriši