petek, 21. november 2014

Bananin kruh

Odločila sem se, da po dolgem času spet pripravim bananin kruh, ki je moj daleč najljubši način za uporabo prezrelih banan. Recept je preprost in hiter, za mešanje sestavin pa potrebujete samo kuhalnico (idealno za mamice, ki pečejo, medtem ko otroci spijo). ;)

Potrebujemo:

4 zrele banane
1/3 skodelice stopljenega masla
1/2 skodelice sladkorja (jaz sem uporabila kokosov sladkor)
1 jajce
1 žlička arome vanilije
1 žlička pecilnega praška iz vinskega kamna ali pa sode bikarbone
ščep soli
1 1/2 skodelice moke (tokrat sem izbrala pirino belo moko, tip 630, Alnatura)

Postopek:

Maslo stopimo in ga s kuhalnico primešamo k zmečkanim bananam. Dodamo sladkor, jajce in aromo vanilije. Premešamo. Dodamo še sol in pecilni prašek ter ponovno premešamo. Nazadnje dodamo še moko in premešamo. Maso vlijemo v namaščen pekač, ki ga položimo v predhodno ogreto pečico. Pečemo eno uro na 175 stopinj. Ohladimo, razrežemo in postrežemo. Zraven se odlično poda kakšen čokoladni namaz, marmelada ali sadje.


To je osnovni recept, ki mu po želji dodajam še kakšne druge sestavine in rezultat je vedno odličen.

Dober tek!

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar