sreda, 26. november 2014

Razvrščanje barvnih cofkov s pinceto

Na toaletne rolice sem priščipnila kljukice označene z različnimi barvami. Lahko bi barve tudi narisala ali prilepila na toaletne rolice, a jih bom uporabila še pri eni drugi igri, zato sem želela, da ostanejo nedotaknjene. Kljukice sem označila tako, da sem izrezala majhen košček samolepilnega kolaža in ga prilepila na kljukico ter obrezala, da je ustrezal velikosti kljukice. Takšne kljukice lahko uporabimo pri različnih dejavnostih, povezanih s spoznavanjem barv. Pripravila sem še mehke cofke različnih barv in pinceto za razvrščanje.


Pokazala sem mu, kako poteka razvrščanje in najprej ga je odbilo to, da se mora tako truditi s pinceto in je začel razvrščati kar z roko. Malo sem ga spodbudila naj vendar poskusi in potem se je opogumil in videl, da mu gre dejansko zelo dobro od rok. Tu in tam se je kakšen cofek znašel v napačni rolici in skupaj sva ugotavljala v katero rolico spada. Na koncu aktivnosti je zelo dobro uporabljal pinceto, točno je vedel kateri barvni cofek spada h kateri kljukici na toaletni rolici in barve je tudi poimenoval oziroma je pravilno razvrstil, če sem mu predlagala, naj da oranžen cofek v rolico z oranžno kljukico.


V naslednjih dneh bo po želji lahko večkrat ponovil to dejavnost, preden bom toaletne rolice uporabila za drugo igro.


Hitro in preprosto pripravljena dejavnost spoznavanja barv in učenja ročnih spretnosti s pinceto.

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar