sreda, 10. december 2014

Senzorična posoda: Božič

Pripravila sem božično senzorično posodo za Aljaža. Napolnila sem jo z rižem in mu zraven ponudila majhno leseno vedro in lopatko za prelaganje, ki sem ju pred leti dobila za darilo od mame, skupaj s kopalno soljo. Riž je bil mišljen kot prispodoba snega, dodala pa sem tudi božične okraske oziroma okraske za božično drevesce (ali novoletno drevesce, jelko, smrekico...kakorkoli ga pač imenujete).


Najprej je pregledal vse okraske in jih zložil iz posode, potem pa je začel prelagati riž z lopatko v vedro. Ko je vedro napolnil, je riž presipal nazaj v posodo. Kasneje je poskusil tudi z roko in je bilo prav tako zabavno Okraske je zlagal iz posode in spet nazaj v posodo itd.






Po dobri uri igre, je končal in posodo sem zložila na polico, da si lahko to aktivnost ponovno izbere kadarkoli ta mesec.


Medtem ko se je Aljaž igral s senzorično posodo, ki zaradi riža ni bila primerna za Zaro, sem njej pripravila igro zlaganja okraskov v pekač za mafine. Igra je podobna tisti z nogavicami, le da je božično obarvana.


Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar