ponedeljek, 12. januar 2015

Naredi sam: Plastelin

Naredila sem domači plastelin iz samo dveh sestavin, ki se je izkazal za zelo mehkega in gnetljivega. Tokrat le-ta ni primeren za dojenčke in malčke, ki nosijo stvari v usta, saj ni narejen iz užitnih sestavin, v nasprotju s  plastelinom, ki sem ga pripravila nedolgo nazaj. Je pa z njim lažje oblikovati, saj je bolj kompakten. Ker je recept preprost, vam bo vzel samo pet minut časa, po želji pa ga lahko tudi obarvate z različnimi barvami.



Potrebujete:

1 enoto (recimo skodelico) balzama za lase
1 enoto koruznega škroba (lahko poskusite tudi s koruzno moko, a jaz sem uporabila škrob)

Postopek:

Obe sestavini zmešate skupaj v večji posodi. Sestavini dobro pregnetete, dokler ne nastane plastelinu podobna zmes. Po želji razdelite na več kosov, ki jih obarvate z različnimi barvami (jaz sem uporabila jedilne barve) in shranite v plastične posodice ter na hladno. Intenziteto barve uravnavate s količino barve. Priporočam pa uporabo rokavic pri gnetenju. ;)



Med oblikovanjem se lahko prične drobiti, če se preveč stiska in trga, zato priporočam, da na tla pod mizo položite rjuho, ki jo kasneje samo zložite skupaj in majhne delčke plastelina odvržete.

Prijetno ustvarjanje vam želim!

Z ljubeznijo, Mama.

2 komentarja:

  1. A ni koruzna moka premalo fina? Sicer pa če si kaj gledala ameriške recepte, koruzno moko niti ne vem, če poznajo, tako rečejo škrobu (piše ali moka ali pa so uvidevni do tujcev in poudarijo, da gre za škrob)... So bile pa najbrž tudi dlani lepo mehke po uporabi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš prav, najbrž je res bolje, da se uporabi koruzni škrob...nisem poskusila z moko. ;)

      Izbriši