ponedeljek, 2. februar 2015

Knjiga tedna: Živalska abeceda in spoznavanje črk

Ta teden beremo Živalsko abecedo.


Aljaž je v zadnjem času pokazal zanimanje za spoznavanje črk, zato se veliko pogovarjamo o tem na katero črko se začne kakšna beseda, črkujemo besede, spoznavamo glasove črk in tudi vizualno podobo črk. Zelo rad sestavlja leseno sestavljanko Abeceda, ki jo dobil v dar za rojstni dan in s pomočjo katere si je že zapomnil vizualno podobo nekaterih črk. Pripravila pa sem mu tudi nekaj predmetov na črko A in pšenični zdrob, ki mu je že potekel rok trajanja ter smo ga uporabili za pisanje črke A. Tako in s podobnimi igrami ter aktivnostmi bomo spoznavali vse črke abecede. Hkrati pa se bomo poslužili tudi peščenih črk, ki so eden od osnovnih montessori materialov. Učenje branja in pisanja po metodi montessori se razlikuje od klasičnih pristopov. V pristopu montessori otroke najprej naučijo glasov in šele nato poimenovanja črk v abecedi.



 S kazalcem narišite črko a (jaz sem narisala veliko tiskano črko a), pri tem pa izgovorite glas a. Otrok naj s prsti drsi po že narisani črki, vi pa mu razložite: "To je a."

A kot Aljaž.
A kot avto
A kot antilopa.

Zakaj sem se odločila za kombinacijo klasičnega in montessori pristopa pri spoznavanju črk? Spoznavanje črk se je začelo zelo spontano in se na to nisem posebej pripravljala. Prilagodila sem se otroku, njegovim željam, odgovarjala na njegova vprašanja, uporabila razpoložljive materiale in trenutno nam takšna kombinacija ustreza. Nekako mi je všeč, da preizkusim več poti in se na podlagi izkušenj odločim za tisto, ki mi je všeč in ki nam najbolj odgovarja.

Z ljubeznijo, Mama.

1 komentar: