sreda, 4. februar 2015

Mama svetuje mami: Kuhinjski organizator kot kotiček za naravne materiale

Že pred leti sem dobila v dar dva velika organizatorja za kuhinjske predale iz Ikee, ki pa nista ustrezala velikosti mojim kuhinjskim elementom. Do danes sem ju hranila in čakala na priložnost, ko ju bom lahko uporabila. Danes vam pokažem kako sem v enem od njiju uredila kotiček za naravne materiale.

V naši škatli, Skriti zaklad, se je do danes nabralo že toliko različnih naravnih materialov, da je škatla pokala po šivih. Težko smo se znašli v tem neredu, otroka sta težko raziskovala in predmete je bilo težko jemati iz škatle ter jih vračati nazaj v njo. Odločila sem se, da jima uredim kotiček z naravnimi materali v njuni sobi, tako, da jih bosta imela vedno na voljo in pri roki ter jih bosta lažje uporabljala pri igri.


V vsak prostor v organizatorju sem zložila eno vrsto naravnega materiala in na tak način lahko kasneje preko igre razvrščajo tudi vaši malčki. Na enak način lahko uredite tudi kotiček z materiali za otroško igro in ustvarjanje (cofki, stekleni kamenčki, perlice, paličice, peresa, bleščice, ščipalke itd.). Organizator sem položila na njima dostopno mesto in spoznavanje narave ter igra se lahko prične. S pomočjo takšnega kotička lahko malčkom in otrokom pripravite marsikatero aktivnost. V naslednjih dneh vam pokažem, kako smo se igrali mi. ;)



Če pri roki nimate nobenih predmetov iz narave, boste morali počakati, da se sneg stopi in se odpraviti na lov za zakladom. Tudi mi ga načrtujemo, saj je v naši škatli, Skriti zaklad, ostalo samo še listje.

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar