četrtek, 5. marec 2015

Vrečka zaposljivka: Vezenje vrvice skozi luknjice v penasti gumi

Tokratna vrečka zaposljivka je odlična za urjenje fine motorike, natančnosti, potrpežljivosti in vztrajnosti. Iz penaste (moos gume) sem izrezala oblike živali, katerih šablone sem našla TUKAJ. Ko sem živali izrezala, sem v njih naredila luknjice z luknjačem, ampak samo ob straneh. Dodala sem kose vrvic, katere je potem Aljaž napeljeval oziroma vezel skozi luknjice, okoli in okoli posamezne živali. Na enem delu vrvice naredite vozel. Najprej sem želela uporabiti vrv, ki jo uporabljam doma v gospodinjske namene, ampak ni bila primerna. Ta na fotografiji je kupljena v Tediju in z njo se je aktivnost enostavno izvedla.


Aljaž je takoj vedel, kaj narediti z vrvico, ampak sem mu kljub temu pokazala, kako to počnemo. Bilo mu je všeč in v izziv, ker ni tako enostavno, kot izgleda na prvi pogled. Zara pa dobi točke za vztrajnost, kajti za njo je takšna aktivnost še prezahtevna.
 
 



Map'co to go za vrečke zaposljivke dobite TUKAJ.

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar