petek, 3. april 2015

Velikonočni mlečni kruh z rozinami

Pri nas doma ni velikonočnega zajtrka brez mlečnega kruha z rozinami, zato sem se tudi letos odločila, da ga spečem sama. Ker recept ni težek, ampak preizkušeno dober, sem se odločila, da ga tudi objavim (mimogrede, otroci ga obožujejo). Našla sem ga v stari mamini kuharici.



Za 30 cm dolg škatlast pekač potrebujete:

1/4 l mleka
125 g rozin
500 g moke (jaz sem uporabila belo pirino moko)
1/2 kocke svežega ali zavojček suhega kvasa (jaz sem uporabila suhi kvas)
50 g sladkorja
100 g mehkega surovega masla
jajce
ščep soli
rumenjak
2 žlici mleka ali sladke smetane

Postopek:

Mleko malo segrejemo. Rozine pokapljamo s 3 žlicami mlačnega mleka in jih pustimo, da se prepojijo. Moko stresemo v skledo, v njej naredimo jamico in v njo nadrobimo ali vsujemo kvas. Dodamo sladkor in preostalo mlačno mleko. Navedene sestavine zmešamo z malo moke v kvasec. Kvasec pokrijemo in ga pustimo 30 minut vzhajati. Sestavinam nato dodamo maslo, jajce in sol ter vse skupaj pregnetemo. Testo pokrijemo in ga pustimo vzhajati 45 minut. Pekač namastimo. Testo ponovno pregnetemo in umesimo vanj rozine. Oblikujemo ga v štruco in jo položimo v pekač. Rumenjk razšvrkljamo z mlekom ali sladko smetano (jaz sem uporabila kar mleko) in s to mešanico premažemo štruco. Pustimo vzhajati še 30 minut. Tačas segrejemo pečico na 200 stopinj. Kruh pečemo v vroči pečici od 30 do 45 minut, da zlato porjavi.

Dober tek!

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar