torek, 19. avgust 2014

Domača zelenjavno začimbna mešanica

Letos imam prvič svoj vrt in z veseljem gojim zelenjavo in začimbe za svojo družino.  Ker se trudimo jesti čimbolj sezonsko in lokalno sem izkoristila trenutni višek zelenjave na vrtu, da pripravim domačo vegeto ter popolnoma preneham z uporabo kupljenih mešanic začimb, ki vsebujejo škodljive sestavine. Skoraj v popolnosti sem uporabila ekološko zelenjavo iz svojega vrta. Pri babici sem si sposodila le zeleno in česen.
Recept sem našla na internetu in ga količinsko priredila.

Naredila sem takole:

1. Na vrtu sem nabrala približno 700 g korenja, nekaj gomoljev peteršilja in velik šop peteršiljevih listov, dve zeleni papriki, šest majhnih (mladih) porov, pet čebul različnih velikosti, timijan in gomolj ter zelenje zelene in česen iz babičinega vrta.


2. Vso zelenjavo sem očistila in narezala na majhne koščke.


3. Zelenjavi sem dodala sol. Na 3 kilograme zelenjave gre 1 kilogram soli (jaz sem imela količinsko manj zelenjave in soli).

4. Mešanico sem zmlela v sesekljalniku.


5. Napolnila sem steklene kozarce, zategnila pokrove in vegeto shranila v shrambo, kjer je hladneje.


Komaj čakam, da jo preizkusim.
Dober tek!

Z ljubeznijo, Mama.

2 komentarja:

  1. Tole izgleda krasno! Super ideja, sem si zadala, da poskusim tudi sama v naslednjih dneh to naredit:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je preprosto in ni boljšega, kot da veš vse sestavine in ne rabiš skrbet kaj jejo tvoji otroci. :) Javi, kako se ti bo zdela. ;)

      Izbriši