ponedeljek, 11. avgust 2014

Moje drobnarije

Od vseh stvari, ki sem jih v življenu doživela, me je najbolj zazanamoval trenutek, ko sem postala mama. Najbrž je tako pri vsaki ženski. Zdaj sem mama že dve leti in pol in v tem obdobju sem se zelo spremenila. Drugače gledam na naravo, ljudi, stvari, prehrano in gibanje. Obdala sem se z ljudmi, ki me osrečujejo in  mislim ter upam, da je to obojestransko. Trudim se poslušati svoja otroka in jima omogočiti optimalen in zdrav razvoja, hkrati pa si zdravje želim tudi zase in za moža. Skupaj preživljamo prosti čas in blog je en lep način, kjer lahko te naše skupne dogodivščine delim z drugimi. Morda kdo dobi kakšno idejo, prebere kakšno mojo izkušnjo ali pa samo malo pregleda fotografije. Tudi jaz veliko stvari preberem na spletnih omrežjih, na blogih, v knjigah...tako se učimo, spoznavamo nove stvari in ljudi. Veliko svojih dobrih prijateljic sem spoznala preko spleta in veselim se tega, kar mi bo prinesel blog. Nove izkušnje, nova prijateljstva. Informacij ni nikoli preveč, lepih fotografij pa tudi ne.

Se beremo.

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar