torek, 12. avgust 2014

Morske igrarije

Konec julija smo dopustovali v Medulinu. Po dolgem času smo spet obiskali Istro, ki nas ni razočarala. Kljub muhastemu vremenu smo uživali v vodi in predvsem ob njej. Z Aljažem sva izkoristila oblačne trenutke za iskanje lepega kamenja in školjk na plaži v morju. Na moje presenečenje smo našli ogromno lepih školjk oziroma školjkic. :) Prinesli smo jih domov, kjer smo jih najprej kak teden opazovali. Shranila sem jih v prazen steklen kozarec od marmelade. Sin ga je odpiral, jih zlagal ven in noter, štel, sortirala sma jih po podobnosti (polžki, školjke, črne školjke, bele školjke itd.), zapiral in ga uporabil tudi kot ropotuljico. Že tako je vadil svoje finomotorične sposobnosti, se učil štetja in barv in opazoval ter ugotavljal kaj vse lahko s školjkami počnemo.

Potem, ko se je tega naveličal sva se odločila, da jih bova uporabila na drugačen način. Ker zelo rad riše z vodenimi barvicami sva z njimi na bel papir A3 formata (blok papir) narisala morje, valove. Seveda je pri tem imel prosto domišljijo glede barv. Ko je končal sem mu ponudila lepilo in školjke in skupaj sva jih prilepil "v morje". Aktivnosti vedno sproti prilagajam glede na njegove in moje ideje, zato sva se odločila, da zdaj te školjke pobarvava. Kasneje pa sva izdelek popestrila še z odtisi njegovih rok za katere sva uporabila prstne barve. Ti odtisi so predstavljali ribice v morju. Tako sva jih tudi okrasila in pobarvala. Aljaževe ribice so na koncu bile tako prebarvane, da se niso več videle, ampak zame in zanj so najlepše ribice, kar sem jih kdajkoli videla.









Domov smo prinesli tudi nabrano kamenje. Aljaž zelo rad barva kamenje, ampak ker smo pred časom to že počeli, smo aktivnost zdaj malo nadgradili.

Na kamenje sem narisala luske in glavo ribe in njegova naloga je bila, da pobarva te luske. Ker pa sem naredila majhne ribe, torej tudi majhne luske, mu naloga ni bila všeč, ker je bila pretežka, glede na njegove sposobnosti. Odločil se je, da bo pobarval kar cele ribice. Ta dan je izbral modro vodeno barvo in tako vse pobarval v podobnih modrih odtenkih, kljub temu da sem ga s knjigo Mavrična ribica želela spodbuditi k barvanju Mavrične ribice. Seveda sem ga pohvalila, da je izbral čudovito barvo. No, ena ribica je bila izjema, saj jo je pobarval v rumeno barvo. Naš ati pa mi je pobarval tako željeno Mavrično ribico. :) In luske ene ribice je tudi narisal ati. Uganete katere? :P
Končne izdelke lahko podarimo starim staršem kot spomin na morje.

Mogoče dobite kakšno idejo, kako lahko izkoristite dopust za pripravo materiala za ustvarjanje. Navsezadnje bi prišli v poštev tudi kakšni storži, morska trava ipd. Lahko bi izdlali tudi morski kolaž, ampak naj ostane nekaj aktivnosti še za naslednje leto. ;)
Z ljubeznijo, Mama.

2 komentarja: