četrtek, 13. november 2014

What's in my bag: Moja previjalna torba

Odkar sem mama skoraj ne uporabljam druge torbe, kot je previjalna torba. Zelo pomembno mi je, da je previjalna torba dovolj velika za vse potrebne in nepotrebne stvari, zato sem izbrala torbo Beaba New York. Zdaj je uporabljam že skoraj eno leto (pri Aljažu sem imela manjšo) in sem zadovoljna.


V njej hranim:

1. Vse malenkosti, ki jih nujno potrebujem na dnevni ravni, kot so denarnica, telefon, ključi od avta, ključi od stanovanja, sončna očala itd. Te hranim v sprednjem, manjšem predalu.

2. Rezervna oblačila za oba otroka.

3. Plenice in vlažilne robčke za ritko v Bubamacini torbici.

4. Keep Cup v katerem mora biti obvezno kava, da lahko mama nemoteno opravlja vse funkcije. ;)

5. Voda za mamo in otroke v stekleničkah. Jaz uporabljam Aladdinove, Aljaž ima Skip Hop stekleničko na slamico, Zara pa še trenutno Beaba stekleničko z ustnikom..

6. Prigrizek oziroma malico v vrečki za večkratno uporabo (sadje, otroški piškoti, krekerji, sadno kašico ipd.) in po potrebi še pribor.

7. Igrače. Za Zaro imam vedno pri roki kakšno ropotuljico in grizalo, za Aljaža pa imam voščenke in mini pobarvanke ter kakšno knjigico. Igrače hranim kar v Anabanana wet bag-ici, ki jo po potrebi napolnim z umazanimi ali mokrimi otroškimi oblačili. Tako igrače niso raztresene po celi torbi in se ne umažejo tako hitro.

8. Za vsak slučaj imam zraven en slinček Aden in Anais iz muslina in eno tetra plenico, ker se Zara ogromno slini. Hkrati pa moram nujno imeti vedno pri roki posebej slinček za hranjenje.

9. V moji torbi se znajde še podloga za previjanje, duda in trakec za dudo, robčki, sončna krema, copatki in pa kakšna rezervna kapa ali jopica.

Torba, ki jo pripravimo za novorojenčka je drugačna od tiste, ki jo pripravimo za večjega dojenčka ali malčka. Tako izgleda moja torba v tem trenutku, ko Zari še komajda lahko rečem dojenčica. ;) Razlikuje pa se tudi od priložnosti do priložnosti. Ni enako, če se odpravimo v park, na obisk ali na celodnevni izlet.

Z ljubeznijo, Mama.


Ni komentarjev:

Objavite komentar