petek, 20. marec 2015

Pirine palačinke s skuto

Pri nas doma obožujemo palačinke na sto različnih načinov in to je eden izmed mojih najljubših receptov za palačinke s skuto. Všeč mi je, ker te palačinke niso presladke in jih lahko brez slabe vesti jejo tudi otroci, hkrati pa so svežega okusa in zaradi tega idealne v prihajajočih toplih (vročih) dneh. Jeste jih lahko kot sladico, malico ali večerjo. Dodate jim lahko sadje in kokosov čips (na sliki), kompot, oreščke, suho sadje idr.


Najprej spečemo pirine palačinke.

Potrebujete:

0,5 l mleka (lahko tudi rastlinsko mleko)
2 jajci
240 g pirine moke (tokrat sem uporabila belo pirino moko)
ščep soli

Postopek:

Sestavine zmešate z mešalnikom v veliki posodi, tako da dobite tekočo zmes. Ponev za palačinke sem namastila s kokosovo maščobo, vi pa lahko uporabite poljubno olje in spečete palačinke.

Ko so palačinke pečene najprej pojejte kakšno z Nutello, ostale pa boste namazali s skutino maso. ;)

Potrebujete:

500 g skute (jaz imam rada nepasirano)
3 žlice trsnega sladkorja
1 jajce
1 kislo smetano, ki jo boste premazali po vrhu palačink in jo lahko premešate s sladkorjem

Postopek:

Vse sestavine, razen kisle smetane, premešajte s kuhalnico v povezano zmes. Premažite in zavijte palačinke ter jih po vrhu premažite še s kislo smetano pomešano z žlico trsnega sladkorja. Pečite 15 minut na 220 stopinj.

Dober tek!

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar