sreda, 5. avgust 2015

Domača slivova marmelada

Mamina domača marmelada je v kozarce spravljena ljubezen. 
(H. M. E.)


Vsako leto skuham vsaj eno marmelado, ki jo imamo potem za celo leto. Lani in predlani sem poleg slivove skuhala še breskovo in marelično ter bučkino, letos pa sem se odločila, da pripravim samo slivovo, ker gre najbolj "v promet". Vsi jo imamo najraje.

Vedno delam po istem receptu, ki sem ga našla TUKAJ in ga toplo priporočam.

Potrebujete:

4 kg (izkoščičenih) sliv
1 kg sladkorja
1 zvrhana žlička cimeta
sok polovice limone
1 "štamperle" ruma (rum sem izpustila, ker ga nisem imela pri roki)
žganje

Postopek:

Izkoščičene slive malo zmeljemo v multipraktiku, da se prej razpustijo. Ko jih kuhamo, moramo na začetku precej mešati, ker se rado prime. Kuhamo kar dolgo časa. Ko je že nekako podobno marmeladi, dodamo sladkor in spet mešamo. Kasneje dodamo še cimet in rum. Proti koncu pa še sok limone (naravno želirno sredstvo). Marmelada je kuhana, ko bolj na gosto kaplja s kuhalnice. Natočimo jo v prej pomite kozarce. Rob in pokrovček pa razkužimo z žganjem. Marmelada se mora počasi ohlajati, zato jo zavijemo v odejo.

Uporabila sem približno 7 kg domačih sliv in 1 kg sladkorja ter je še vedno dovolj sladko. Dobila sem 10 večjih kozarcev slivove marmelade. Njami.

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar