petek, 31. oktober 2014

Mama svetuje mami: Uspavanje

Ta nasvet bo koristil predvsem mamam, katerih dojenčki, imajo težave z uspavanjem. Aljaž je bil zelo aktiven in živahen dojenček ter se je na vso moč upiral spanju čez dan. Ko je bil star že kakšnih šest mesecev in so ga začele zanimati igrače ter sva se čez dan vedno manj dojila, kar je pomenilo, da je redkeje zaspal na prsih, sem našla način, da je zaspal popolnoma sam v svoji posteljici.

Zelo pomembno je, da prepoznate, kdaj je dojenček utrujen ravno toliko, da ne bo potreboval dolgo, da bo zaspal, a hkrati ne preveč utrujen, ker bi potem lahko jokal in se upiral. Ko se vam zdi čas primeren in je dojenček sit ter previt, ga odložite v njegovo posteljico in mu ponudite nekaj njegovih igrač. Lahko prižgete tudi vrtiljak ali kakšno drugo igračo, ki poje uspavanke. Aljaž se ni upiral, ker ni pričakoval, da je čas za spanje. Če bi ga položila in silila v ležeči položaj sigurno ne bi zaspal. Tako pa sem ga pustila, da je pregledal vse igrače in se pomiril, po kakšnih petnajstih minutah pa ga je spanec premagal. Dudice ni imel, tako da je bilo uspavanje težje kot pri Zari.


Poskusite večkrat in če dojenčku ta način ne ugaja, pojdite k njemu in ga potolažite ter uspavajte na drugačen način. Tudi jaz sem ga velikokrat uspavala na rokah ali v vozičku in s tem ni nič narobe, čeprav mi je bilo velikol ažje, ko je zaspal sam in brez joka.

Z ljubeznijo, Mama.


Ni komentarjev:

Objavite komentar