sreda, 11. februar 2015

Naredi sam: Valentinova voščenka

Zadnje dni sem razmišljala s kakšno pozornostjo bi lahko presenetila otroka na Valentinovo in jima s tem povedala, da mi še posebej veliko pomenita in da ju imam rada (kot da jima tega ne povem vsaj desetkrat na dan).


Odločila sem se, da jima iz ostankov voščenk naredim darilce. Voščenke sem narezala na majhne koščke (nekatere so bile tako ali tako že polomljene), jih položila v silikonski pekač za slaščiče v obliki srčkov in jih raztopila v pečici. Pečico sem nastavila na 230 stopinj in jih pustila noter 15 minut. Potem sem jih vzela iz pečice in to tekočo maso pustila, da se ohladi in strdi. Nastali sta dve Valentinovi, srčkasti in barvni voščenki, s katerima bomo risali na Valentinovo.



Naš silikonski pekač ima na dnu izboklino, zato sta voščenki na eni strani ravni, na drugi strani pa imata vtisnjen srček.


 

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar