četrtek, 11. september 2014

Picopek

Aljaž kaže veliko zanimanje za kuhanje in ostala kuhinjska opravila zato vedno opazuje pri pripravi hrane in če se le da pomaga. Pri kuhanju kosila mi pomaga kaj držati, premešati, presipati ipd. Najlažje in najraje pa pomaga pri peki piškotov in pice.

Včeraj sva se po dolgem času odločila, da pripraviva pico za večerjo. To je zdaj drugič, da si jo je pripravil sam. Zamesim jogurtovo testo po receptu iz strani Otroci kuhajo in pečejo in ga razdelim na dva dela. Večji del oblikujem jaz, manjšega on. Nazadnje je lepo oblikoval krog (seveda ni bil čisto pravilne oblike), danes pa si je zaželel pico v obliki srčka, zato sem mu pri oblikovanju pomagala. Sestavine sem narezala in jih je sam dajal na pico in potem sem jo spekla. Njami, nama je dobro uspelo.

Ko mu jo je ati začel rezati na kose, je rekel: "Ati, kaj mi zdaj delaš? Tako lepo pico sem naredil, a ti pa mi zdaj režeš!" To je rekel v najbolj resnem in začudenem tonu, ki ga premore, midva pa seveda v glasen smeh.

Ker nam je v kuhinji tako zabavno in prijetno, sem se odločila, da ga bom poskusila še bolj vključiti v vsa opravila. Pri čem vse pomagajo vaši otroci podobne starosti (2-3 leta)? Gremo mamice, ideje in recepte na plan!;)

Z ljubeznijo, Mama.

5 komentarjev:

  1. Super je, ko malčki lahko pomagajo:) Naša princesa najraje pretresa in presipava, proces je tako bolj počasen, ker se sestavine hitro znajdejo vsepovsod in v vseh možnih posodicah, če samo za sekundo pogledam stran :D Ah, važno da je zabavno!:)

    OdgovoriIzbriši