petek, 12. september 2014

Jesensko ustvarjanje: storži in kostanji

Deževni popoldan smo izkoristili za igro in ustvarjanje. V prejšnjih postih sem že pisala o tem, da smo okrasili škatlo za skrite zaklade iz sprehodov in vanjo shranili nekaj kostanjev, želodov in storžev. Danes je Aljaž predlagal, da bi pobarvali storže in seveda sem željo upoštevala, kljub temu, da sem to aktivnost nameravala izvesti v decembru, ko bi pobarvali storže in jih okrasili, da bi dobili mini smrečice. Danes smo jih zato barvali z zeleno barvo, okrasili pa jih bomo v začetku decembra. Potem smo poiskali še nekaj kostanjev in naredili že tradicionalne ježke. Zelo sem si želela iz kostanjev narediti še kaj drugega, ampak domišljija ni moje močno področje.:) Je bilo vseeno zanimivo opazovati, koliko spretnejši je v zapikovanju zobotrebcev, kot lani. Če vsake toliko ponavljamo aktivnosti se lepo vidi napredek v fini motoriki. Veselim se naslednjega leta, ko bo sodelovala tudi Zara.

Z ljubeznijo, Mama.


Ni komentarjev:

Objavite komentar