sreda, 19. november 2014

Senzorična posoda: kocka in kvadrat



Tokrat sem pripravila čisto preprosto senzorično posodo, ki bo najbolj všeč dojenčkom, ker je preprosta in vsebuje predmete, ki jih z lahkoto prijemajo njihove majhne ročice in ker ti predmeti krasno pašejo v usta. :) Preko te posode je Zara spoznavala obliko kvadrat oziroma kocko. Poiskala sem najrazličnejše kocke in predmete v obliki kocke in jih dala v posodo. Kot že rečeno, dojenčki obožujejo igrače v različnih posodah in škatlah ter jih z veseljem prelagajo ven in noter, se jih dotikajo, okušajo, zlagajo eno na drugo v stolp, jih udarjajo eno ob drugo, da slišijo zvok ipd. Senzorične posode sem pripravljala za Aljaža in Zaro, še preden sem vedela, da obstaja dejanski termin za takšno aktivnost. Recimo tukaj je ene vrste senzorična posoda. Ravno zato zdaj z veseljem spremljam in preizkušam aktivnosti navdihnjene po pedagogiki Montessori (Če kdaj pod Montessori uvrstim nekaj kar to ni, se opravičujem. Prebiram stvari na internetu in tudi v knjigah Marie Montessori in se še vedno učim.), ker so mi ta načela in pristopi blizu.




Na koncu sva se pozabavali z vožnjo v improviziranem avtomobilčku.

"Brrrrrrrmmmm", kakšno veselje.


Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar