torek, 27. januar 2015

Senzorična posoda: Vata in vodne živali

Že dolgo nisem pripravila nove senzorične posode in te dni, ko smo razmišljali kaj bi počeli, sem se odločila, da pripravim eno kar tako na hitro. Uporabila sem stvari, ki sem jih imela doma in sem jih kar nekako nametala skupaj. Kot osnovno polnilo senzorične posode sem uporabila mehke blazinice iz vate, zraven sem dala vejice naše novoletne smrečice (porezala sem jih, ko smo jo pospravljali in jih shranila), dodala figurice vodnih živali, ščipalke za perilo, nekaj plastičnih posodic, pinceto, zajemalko in kuhalnico. Moja ideja je bila, da je vata morje in da so vejice morska trava. Otrokoma tako ali tako ni bilo važno, kaj si jaz predstavljam in kako jaz razmišljam, važno jima je bilo da raziskujeta, občutita različne materiale, jih prelagata sem in tja na različne načine, skrivata vodne živali med vato in jih nato iščeta, se obmetava z vato ipd. Zelo sta se zabavala in občudujem ju, kako postajata vešča v skupni igri.


Otrokom je še tako preprosta igra in, na prvi pogled skoraj nesmiselna, senzorična posoda lahko odlična zabava in priložnost za raziskovanje.

Uporabite materiale, ki jih imate doma ter uživajte v igri.

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar