petek, 23. januar 2015

Spoznavanje in prirejanje žuželk

Doma imamo kar nekaj različnih figuric živali, ki so primerne za domišljijsko igro ali tematsko učenje in z njimi se rada igrata tako Zara, kot Aljaž. Zadnje čase sta jih veliko prelagala sem in tja, sortirala po različnih kriterijih, naredila sta si svoj živalski vrt, ugotavljala kako se katera žival imenuje in kako se oglaša ipd. Meni osebno so najbolj zanimive figurice žuželk, ker so večje, kot so žuželke v naravi in si lahko na figuricah lepo pogledaš njihove dele njihovih telesa in ostale podrobnosti. Odločila sem se, da pripravim igro prirejanja žuželk, preko katere bi jih pobližje spoznal tudi Aljaž.

V knjižnici smo si sposodili otroško enciklopedijo Neutrudne živali, v kateri so tudi zanimiva dejstva o nekaterih žuželkah, majhno kartonko z naslovom Žuželke in eno večjo kartonko z naslovom Živali, ki sem jo pozabila fotografirati. Kadar spoznavamo določeno temo, si na to temo vedno izposodimo tudi različne knjige in poskusimo zraven igre in pogovora, temo spoznati tudi dejansko, recimo v naravi. Ko smo se jeseni odpravljali v gozd, smo si sposodili nekaj knjig o gozdnih živalih, gozdnih plodovih ipd., hkrati pa smo se o tem pogovarjali, prepevali pesmice o gozdnih živali in v gozdu nabirali gozdne plodove (kostanje, želode, storže, liste...). Vedno je dobro imeti doma na voljo tudi kakšno enciklopedijo. Le-te so ponavadi polne zanimivih ilustracij ali fotografij in pritegnejo tudi majhne otroke.

Lahko bi prirejali kar s pomočjo kakšne knjige, ampak sem uporabila tudi predlogo, ki sem jo našla TUKAJ. Izrezala sem žuželke, katerih figurice imamo in jih položila na pladenj, zraven pa sem priložila figurice.




Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar