petek, 31. julij 2015

Naredi sam: Melisin sirup

Na vrtu se mi je kar precej razrasla melisa, zato sem se odločila, da pripravim melisin sirup. Navajeni smo, da doma pijemo samo vodo in kokosovo vodo, ampak tokrat smo naredili izjemo in se posladkali z domačim melisinim sirupom, ki ga razredčimo z vodo in je odlična osvežitev v poletni vročini. Priprava je enostavna.




Potrebujete:

4 l vode
2 kg sladkorja (lahko tudi rjavi trsni sladkor ali poljubno sladilo, kot je stevia)
60 g citronke
šop melise
4 steklenice (po 1 liter)

Postopek:

Vodo in sladkor sem zavrela v velikem loncu, v katerem ponavadi kuham marmelado in občasno premešala. Potem sem vsebino odstavila in postopno, ob stalnem mešanju, dodajala citronko. Vse skupaj sem kuhala še 10 minut na zmernem ognju. Med tem časom sem narezala oprana stebla melise jih dodala v lonec. Dobro sem premešala, pokrila lonec in pustila stati en dan. Očiščene steklenice sem v pečici nekaj minut grela na 100 stopinjah celzija. Potem sem precedila sok in ga nalila v tople steklenice. Dobro zaprt in hranjen v hladnem prostoru nam lahko sok služi skoraj eno leto.

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar