sreda, 29. oktober 2014

Jesen na vrtu

Včerajšnji sonček sem izkoristila za delo na vrtu in izpraznila nekaj gredic, jutri pa še posejem in počasi se delo na vrtu za letos zaključuje. Za prvo leto mi je vrtičkanje šlo kar dobro od rok. Še vedno se učim, ampak izzive sem imela od nekdaj rada. Žal mi je le, da mi letos ni uspelo rešiti paradižnika pred plesnijo... Upam, da bom imela naslednje leto več sreče z njim, ker je moja daleč najljubša zelenjava. Še en krasen jesenski dan je za nami.

Krasno je imeti majhen vrt, čeprav na slikah je samo en del. Zakaj?

1. Ker je delo hitro končano, količina pa je ravno primerna za našo družino.
2. Vse je posajeno zelo na gosto in ni prostora za plevel.
3. Urediš manjše gredice z mešanimi posevki in pridelek lepše uspeva.
4. Je bolj pregledno in lažje dosegljivo.
5. Ne vem, če sem že omenila, ampak je MANJ dela, kar je pomembno, če imaš otroke, kajne? ;)

Z ljubeznijo, Mama.
 
Radič in blitva.
Radič in redkvica in ena čebula, ki je po nesreči pristala tukaj. :)
Šopek iz letošnjega zadnjega korenja.
Mami dela, midva malicama na sončku.
Obvezna kavica na sončku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar