sreda, 29. oktober 2014

Jesenska senzorična posoda

Naše luščenje koruze seveda ni bilo zaman. S pomočjo le-te sem pripravila našo prvo senzorično posodo.

Ob prebiranju blogov sem ugotovila, da mi je montessori pedagogika zelo blizu in da se veliko stvari, ki jih počnemo, že nekako sklada z njo, a ne bi rada ničesar etiketirala. Trenutno malo raziskujem in prebiram in odločila sem se, da bom kot aktivnost za Aljaža pripravila senzorično posodo.

Najprej sem mislila, da mu ne bo všeč, da ne bo vedel kaj točno bi počel ipd., ker zna tako reagirati na dejavnosti, ki jih ne pozna, ampak to je bilo neverjetno. V hipu mu je postalo všeč in se je vživel ter v miru raziskoval notranjost, prelagal, presipaval, zajemal, opazoval itd. Na zrna koruze sem dala jesenske pridelke (ne vseh), ki smo jih v zadnjih dveh mesecih nabrali v naravi ter jih hranili v škatli, ki jo imenujemo skriti zaklad. Kot pripomoček sem mu ponudila lupo, pinceto, zajemalko, žlico in plastične kozarce. Malo sem improvizirala, priznam.


Vsi smo bili navdušeni. No, vsi, razen Zare, ki je morala prešpricati to dejavnost. ;) Iz istega razloga smo aktivnost izvajali na višini. Kljub previdnosti pa je katero zrno padlo tudi na tla in takrat je Aljaž samozavestno pometel za sabo, preden je Zara prihitela s svojimi radovednimi rokicami. Največ je uporabljal zajemalko in polnil kozarce z zrni koruze, potem je presipaval in opazoval z lupo, na koncu pa se je spopadel s pinceto, s katero ni bilo nič kaj enostavno loviti koruznih zrn. A je vztrajal in šlo mu je vedno bolje od rok. Čisto vsak pripomoček je preizkusil.


Zabavno in koristno!

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar