petek, 22. maj 2015

Igra vlog: Igrajmo se zdravnika

Nekaj časa nazaj je Zara padla in si ranila čelo, posledično pa smo dobili idejo za igro vlog. Za eno popoldan smo se prelevili v zdravnike, medicinske sestre in bolnike. Nekaj fotografij mi je uspelo narediti kljub temu, da sem večino časa imela vlogo bolnika, ki mu je potrebno poviti roko.


Po hiši sem poiskala povoje, gaze, obliže ter nekaj pripomočkov, ki nam jih je pustila patronažna sestra, ko nas je obiskovala po Zarinem rojstvu. Ponudila sem jima punčko, ki je imela vlogo pacienta in jima pokazala, kako se očisti, osuši in povije rana; kako se uporablja obliž, škarje za čiščenje popka (ne vem kako se jim pravilno reče-z njimi se prime gazo, ki mora biti sterilna), razložila sem jima kaj to pomeni, da je nekaj sterilno, pogovarjali smo se o poškodbah, ranah, opeklinah, o delih telesa ipd. Otroka sta bila navdušena in vsi člani družine (tudi punčka, seveda) smo dobili kakšen obliž ali pa nam je bilo potrebno poviti kakšen del telesa.






Pri babicah imamo tudi nekaj otroških zdravniških pripomočkov, kot so kladivce, otroški stetoskop, injekcije ipd., ampak so jima bile te gaze in povoji bolj zanimivi.

A lahko uganete, kdo je bil zdravnik in kdo medicinska sestra? ;)

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar