ponedeljek, 25. maj 2015

Kaj je na našem panoju? #2

Ob prebiranju Pujevih enciklopedij Naš planet, Dan in noč, Nebo idr. se je Aljažu porodilo veliko vprašanj o našem planetu Zemlji, drugih planetih v našem osončju, o luni, o različnih nebesnih pojavih, vremenu ipd. Eno večer mi je pri uspavanju rekel:"Mami, rad te imam do Saturna in nazaj (ne več do lune in nazaj) ." Knjige so vedno odlična iztočnica za pogovor in učenje, zato sem se odločila, da osvežim vsebino na našem panoju z aktualno tematiko, ki nam bo vizualno pomagala pri srkanju znanja iz enciklopedij in bo služila tudi kot podlaga za Aljaževa vprašanja in razmišljanja.


Trenutno na našem panoju:

1. Pesmici o dnevih v tednu in o mesecih v letu, ki sta ostali še od prejšnjič in ju lahko najdete TUKAJ.

2. Vreme.

3. Črka tedna.

4. Lunine mene.
Luna je lahko padajoča ali naraščujoča. Poznamo mlaj ali prazno luno, prvi krajec, polno luno in zadnji krajec. Na internetu sem poiskala fotografije, ki lepo prikazujejo spreminjanje luninih men. Veliko fotografijo z angleškimi imeni luninih men sem našla TUKAJ, manjšo pa TUKAJ.

5. Sončni sistem.
Poiskala sem tudi lep prikaz sončnega sistema. Narisani so vsi planeti v našem osončju, vključno z luno. Všeč mi je, da so barvno ilustrirani, hkrati pa si lahko lepo predstavljamo njihove razlike v velikosti in v oddaljenosti od sonca. Prikaz sem našla TUKAJ, vključno z nekaj aktivnostmi za otroke.

6. Števila.
TUKAJ sem našla veliko zabavnih in poučnih brezplačnih printov, med drugim tudi ta števila do deset, ki so nadomestila prejšnja števila do dvajset, zaradi nazornejšega prikaza.

Katere teme pa so trenutno aktualne pri vas doma? ;)

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar