sreda, 20. maj 2015

Aktualna igrača: Žebljički v kovčku

Pisala sem že o naših najljubših igračah, in sicer TUKAJ in TUKAJ, zdaj pa smo "odkrili" še eno igračo, ki bi jo trenutno uvrstila na prvo mesto na obeh seznamih. Želim vam jo pokazati in ker trenutno še ne bom pisala novega seznama, si zasluži (in res si jo!) svojo objavo.



Zgodilo se je, da smo bili na obisku, kjer so Aljažu ponudili te žebljičke in takoj se je, močno skoncentriran, lotil igre, ki je trajala presenetljivo dogo časa. Zara ga je pozorno opazovala in ponavljala. Všeč mi je bilo, da sta se oba zaposlila z enako igračo, zato sem se odločila da jo kupim (v Pikapolonici). Ker sem bila res navdušena, sem kupila kar dve, manjšo za Zaro (3+) in večjo (4+) za Aljaža. Igrača je še vedno aktualna in oba se zelo rada igrata z njo, jaz pa imam medtem dovolj časa, da v miru spijem kavo. Ob koncu igre so seveda žebljički povsod, ampak je vredno vsake minute. ;) Praktično je tudi to, da lahko kovček vzamemo s seboj, ker ima ročaj in ne zavzame preveč prostora.




Prijetno nakupovanje in igranje (in pitje kave) vam želim.

Z ljubeznijo, Mama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar